۰

اجتماعی و فرهنگی

برگزاری همایش فرماندهان بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش سامان

اکتبر 31, 2014 در 01:35 توسط

همایش فرماندهان بسیج دانش آموزی شهرستان سامان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان سامان برگزار شد.

gpic36_1

به گزارش سامان بـرتـر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سامان، در این همایش محمد دهقانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سامان و رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان سامان، حجت الاسلام رضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، سرگرد رحیمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان، سروان مسیبی فرمانده بسیج دانش آموزی شهید آوینی شهرستان و فرماندهان بسیج دانش آموزی آموزشگاه های شهرستان سامان در این همایش حضور داشتند.

در ابتدای این همایش دهقانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان در سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار و تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) به نقش تربیتی عاشورا و الگوبودن زندگی امام حسین (ع) برای تمام انسان های جهان و به خصوص بسیج پرداخت.

وی در ادامه نقش بسیج و بسیجی را در زمان کنونی بسیار پراهمیت دانست و گفت شاید امروز شهدا درکنار ما نیستند ولی همیشه ناظر ما هستند و منش و سلوک و از همه مهم تر وصیتنامه آنان باید سر مشق زندگی ما باشد و ما کمترین ادای دینمان به شهدا عمل به هدف مشترکمان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و انتقال آن به نسل جدید است و نباید اجازه بدهیم روزمرگی و زندگی دنیوی یاد و هدف شهدا را کمرنگ کند.

دهقانی در پایان سخنان خود با تقدیر از زحمات فرماندهان بسیج گفت: اکثریت فرماندهان از مدیران مدارس یا فرهنگیان علاقه مند هستند که علیرغم مشغله کاری زیاد با شناخت و پشتکار در این زمینه حساس مشغول خدمت می باشند.

وی با توجه به هجمه های همه جانبه دشمنان، خواستار تلاش مضاعف در حوزه بسیج گردید. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان در سخنانی، بسیج را نعمتی از نعمات الهی برای مردم ایران دانست و گفت: طبق فرمایش قرآن کریم شکر نعمت باعث افزایش نعمت خواهد شد و شکر این نعمت با خدمت بیشتر میسر می شود.

وی در ادامه خطاب به فرماندهان بسیج تأکید نمود این فرصت و آزمایش الهی است که به این سمت انتخاب شده اید و باید این فرصت را مغتنم بشمرید.

در ادامه این همایش، سرگرد رحیمی جانشین فرمانده سپاه شهرستان سامان در ارتباط با حلقه های صالحین و نحوه ملحق شدن آنان در واحدهای بسیج و زمان اجرای جشنواره صالحین در آذر ماه همزمان با هفته بسیج صحبت نمود.

در پایان این همایش ابلاغ مسؤلیت فرماندهان بسیج به آنان تقدیم گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *